Tuesday 18 September 2012

BEKAM UNTUK KECANTIKAN,AWET MUDA DAN LANGSING


Kecantikan yang paling utama bagi seorang wanita ialah akal yang dapat diselaraskan dengan agama. Maka untuk kecantikan yang paling penting adalah berbekam di bahagian pundak kepala supaya golongan wanita menjadi lebih berakal,cekap dan bijak dari segi agama dan dunia.


Kemudian melakukan bekam di muka untuk melicinkan kulit,menghaluskan dan menghilangkan toksin samada dari mekap atau udara tercemar.


Untuk melangsingkan badan maka dianjurkan berbekam sebanyak 10 poin setiap sepuluh hari pada beberapa poin sunnah dan di tempat yang banyak lemak seperti pinggul,punggung,paha, perut dan kawasan bawah pusat. Teruskan berbekam sehingga kamu mencapai berat ideal dan selagi sesuai dengan kemampuan kewangan


Dengan ini selain badan akan langsing secara beransur-ansur maka badan kamu akan terhindar dari penyakit-penyakit berat lain dan mengurangkan kesan gangguan jin secara otomatis. Ini juga adalah antara kaedah yang termurah di pasaran selain mempunyai multi fungsi kesembuhan.


Untuk temujanji boleh hubungi 0123350180 (Call / SMS)

No comments:

Post a Comment

Boleh ke kalau anak-anak kecil berbekam?

 Tak dinafikan ada ibubapa yang mahu anak-anak mereka berbekam atas sebab kesihatan. Pada saya, soalan tu berbalik semula kepada ibubapa ter...