Monday 21 April 2014

Comment tak boleh di baca

Assalamualaikum...

Saja2 nak corat-coret hari ni.. tergerak hati nak belek2 n setting2 blog harini. Entah macam mana ternampak ada comment dibeberapa post sebelum ni, dan try nak review. Allahu Akbar... tak boleh pula... macam mana ni?

Setelah lama membelek terfikir.. adakah sebab guna Google untuk profile blog jadi macam ni? Dan masa tu juga terfikir nak remove Google as a profile.. jeng..jeng..jeng... dan comment yang lama2 pon boleh di lihat.. tapi.... semua comment2 yang baru hilang...

Ok, saya nak minta maaf kepada semua yang pernah comment di blog saya tapi tak pernah pon saya reply. bukan sombong atau tak sudi, tapi sememangnya saya tak dapat melihat dan membaca comment anda.. Maafkan saya...

Bekam ke rumah Najwa No. HP: 012-3350180 (SMS/Whatsapp) BBM: 74C8E8FD Kawasan: Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Waktu Operasi: Isnin-Jumaat: Malam Sabtu, Ahad dan cuti umum: 10.00 pagi-6.00 petang

No comments:

Post a Comment

Boleh ke kalau anak-anak kecil berbekam?

 Tak dinafikan ada ibubapa yang mahu anak-anak mereka berbekam atas sebab kesihatan. Pada saya, soalan tu berbalik semula kepada ibubapa ter...